نشست بصیرتی "نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی " با حضور بسیجیان منطقه ۱۵

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۱۵ گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، نشست بصیرتی با موضوع" نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی " با حضور بسیجیان منطقه ۱۵ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، امیرحسین قاسمی فرمانده بسیج این منطقه افزود: در این نشست دکتر شریعتی در ارتباط با اهمیت نقش مطالبه گری بسیجیان و کارکرد خانواده در تربیت فرزند برای مقابله با جنگ اقتصادی که منجر به رشد اقتصادی و مقاوم سازی جامعه می شود، پرداخت.

وی افزود: سخنران برنامه در این نشست به والدین بسیجی یادآور شد؛ در کنار سایر وظایف پدر و مادری که ایفا می کنند؛ مطالعه روزانه و ورزش را در فرزندان به عنوان باور ایجاد کنند  تا پس از عادت، مسیر درست براساس علاقمندی فرزندان به آنان داده شود. مطالعه منجر به ایجاددانش و ورزش منجر به افزایش سلول های عصبی می شود که این دو در کنار هم باعث نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی شده و آینده فرزندان را تضمین کرده و قدرت اقتصادی آن نصیب جمهوری اسلامی شود.

در پایان مراسم، به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س)، سیدسلمان صابری از همکاران منطقه و مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوگ شهادت بانوی دو عالم نوحه خوانی و مرثیه سرایی کرد.

انتهای پیام/

۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 45964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =