تجلیل از بسیجیان و خانواده معظم شهدای محله ولی‌عصر(عج) در منطقه ۱۵

مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ و سردار سرتیپ دوم پاسدار محمودوند فرمانده بسیج مجلس شورای اسلامی در مسجد حسینی برگزار و از بسیجیان پایگاه بسیج مسجد حسینی و خانواده معظم شهدای محله ولی‌عصر (عج) تجلیل شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار این منطقه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و ضرورت حفظ نام و یاد شهیدان به عنوان تکلیف همگانی، گفت: اجر خانواده شهدا را کمتر از خود شهید نمی‌دانیم. شهید محور فداکاری است، اما صبر همسران، پدران و مادران شهدا نیز ستودنی است.

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه با اشاره به ضرورت ارتقای سواد رسانه در برخورد با هجمه های دشمنان، افزود: امروزه دشمن با جنگ ترکیبی پا به میدان گذاشته که تنها راه مقابله و پیروزی در این جنگ نیز  ارتقای سواد رسانه و افزایش آگاهی است.  

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمودوند فرمانده بسیج مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم به سخنرانی با محوریت بسیج، روحیه بسیجی گری، پیشرفت های نظامی و جنایات جنگی و وحشیانه و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه به سخنرانی پرداخت.

سرودخوانی گروه سرود کودکان، اجرای حرکات رزمی - ورزشی، تجلیل از بسجیان پایگاه بسیج مسجد حسینی و خانواده معظم شهدای محله ولی عصر (عج) از جمله برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
کد خبر: 46075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =