اصلاح هندسی رمپ و احداث کفپوش بتنی در ایستگاه متروی میدان حر

شهردار منطقه ۱۱ از اصلاح هندسی رمپ و استانداردسازی شیب آن به همراه احداث کفپوش بتنی در داخل و اطراف ایستگاه متروی میدان حر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ۱۱ گفت: به دنبال اجرای طرح‌ بهسازی و مناسب‌سازی معابر در منطقه ۱۱ که به طور مستمر ادامه دارد، اصلاح هندسی رمپ ایستگاه میدان حر و احداث کفپوش بتنی در داخل و اطراف آن در دستور کار حوزه فنی و عمرانی این منطقه قرار گرفت.

موسوی توضیح داد: رمپ غیراستاندارد ایستگاه میدان حر که به دلیل کمی جا، شیب تندی گرفته بود، با اجرای عملیات تخریب، دیوارچینی، سنگ دیوارها و درپوش به جای رمپ غیراستاندارد قبلی، اصلاح شیب شد و اکنون با شیب استاندارد ۴ درصد و به صورت پیچ برای بهره‌مندی شهروندان آماده شده است.

وی با اشاره به احداث کفپوش بتنی در این مکان افزود: هم‌اکنون نیز اجرای بتن کامل انجام شده و عملیات احداث کفپوش بتنی داخل رمپ و اطراف ایستگاه مترو به مساحت تقریبی ۵۰۰ مترمربع در حال اجراست که این عملیات از یک ماه پیش آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا قبل سال نو به پایان برسد.

رمپ و کفپوش یادشده در خیابان پاستور، مقابل ایستگاه متروی میدان حر قرار دارد و هدف از اجرای این پروژه تسهیل در رفت‌وآمد معلولان، سالمندان و کودکان و افراد کم‌توان است.

انتهای پیام/

۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 47851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =