مشارکت نوجوانان کتابخوان در «چالش ۰۲» 

دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران با عنوان «چالش ۰۲» با هدف معرفی بهترین کتاب خوانده شده در سال ۱۴۰۲ از ۱۰ تا ۲۰ اسفند ماه در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در این چالش، هر یک از اعضای شرکت‌کننده، از میان کتاب‌هایی که در سال ۱۴۰۲ مطالعه کرده‌اند یک کتاب را با ذکر دلایل به عنوان کتاب برگزیده‌ی خود، به سایر شرکت‌کنندگان معرفی می‌کنند و در پایان نشست با بررسی کتاب‌های منتخب همه اعضا، یکی از کتاب‌ها به انتخاب همه‌ی نوجوانان شرکت‌کننده در چالش، به عنوان کتاب برگزیده در سال ۱۴۰۲ انتخاب می‌شود و در تابلوی اعلانات فرهنگسراها نصب می‌شود.

در این چالش که با طراحی، ایده‌پردازی و اجرای اعضای باشگاه کتابخوانی فرهنگسراها برگزار می‌شود، نوجوانان ضمن بررسی کتاب‌هایی که در طول یک‌سال مطالعه کرده‌اند، تجربه‌ها و استراتژی‌های خود را برای مطالعه بیشتر و بهتر، با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

میهمانان این برنامه، اعضای باشگاه ۱۰۰تایی‌ها و اعضای فعال کتابخانه‌ها و نوجوانان مناطق هستند که با حضور مدیران کتابخانه‌ها و نویسندگان مدعو، به بررسی کتاب‌ها و انتخاب کتاب برتر سال ۱۴۰۲ می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسراهای نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی www.farhangsara.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 50508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =