مدیریت فرهنگی سرمایه انسانی لازمه تحول و تعالی سازمانی است

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: توجه به استعدادهای نهفته یا شکوفاشده فردی و گروهی کارکنان، یکی از الزامات مدیریت فرهنگی سرمایه انسانی‌ است که رشد و بالندگی فردی و سازمانی را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ اختتامیه جشنواره ادبی «پروردگارا» صبح امروز -سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲- با حضور مجید باقری معاون برنامه ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران و  محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.


مجید باقری در اختتامیه نخستین جشنواره هنری ادبی «پروردگارا» با تأکید براینکه مدیریت فرهنگی سرمایه انسانی، رویکرد مدیریتی مورد تأکید صاحبنظران در حوزه مدیریت سرمایه انسانی‌ست، گفت: لازمه مدیریت فرهنگی کارکنان سازمان در نخستین قدم این است که به جای «منابع انسانی» بگوییم «سرمایه انسانی».


وی افزود: یکی از بزرگترین مزایای یک فرهنگ سازمانی قوی، تبدیل «کارمندان سازمان» به «حامیان سازمان» (همکاران وفادار) است و این، جز با “مدیریت فرهنگی سرمایه انسانی” امکان‌پذیر نیست.


معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران تصریح کرد: توجه به استعدادهای نهفته یا شکوفا شده فردی و گروهی کارکنان، یکی از الزامات مدیریت فرهنگی سرمایه انسانی‌ست که رشد و بالندگی فردی و سازمانی را به همراه دارد.


وی درخصوص برگزاری «نخستین جشنواره ادبی و هنری پروردگارا» عنوان کرد: این جشنواره در راستای تقویت مدیریت فرهنگی سرمایه انسانی، «تقویت استعدادها» و همچنین «استعدادیابی» رقم خورد که نتیجه درخشان مشارکت ۲ هزار نفر از همکاران و ارسال ۴ هزار اثر ادبی و هنری به این جشنواره، نشان‌دهنده دغدغه مدیریت شهری و کارکنان شهرداری تهران برای تحقق «مدیریت فرهنگی سرمایه انسانی» در این سازمان بزرگ خدمتگزار است.


معاون شهردار تهران ضمن تقدیر از اساتیدی که داوری آثار را به‌عهده داشتند، اظهار کرد: چنانچه همکاران ایده خلاقانه‌ای برای معرفی این استعدادها و هنرمندان به شهرداری دارند، برای اجرا مطرح کنند.


به گزارش شهر در انتها برگزیدگان هنرمند این دوره از جشنواره پرودگارا در بخش های مختلف هنری معرفی و تقدیر شدند.

همچنین معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در پایان این مراسم از مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری جهت برگزاری این مراسم تقدیر کرد.

انتهای پیام/

۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 50561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =