حریق در کارگاه تولید و نگهداری کارتن/ حادثه مصدوم نداشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در کارگاه تولید و نگهداری کارتن واقع در محله تهرانپارس خبرداد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۲۳:۵۳ دقیقه شب گذشته، یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه تولید و نگهداری کارتن و مقوا در محله تهرانپارس اعلام شد که بلافاصله ۴ آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که بخش های مختلف یک سوله ۳۵۰ متری با سقف شیروانی که محل تولید و نگهداری کارتن و مقوا بود، دچار حریق شده است.

ملکی با اشاره به این موضوع که یک طرف انبار ساختمان مسکونی و طرف دیگر مغازه بود، گفت: آتش‌نشانان عملیات خود را از چند طرف آغاز کرده و اجازه گسترش و سرایت آتش به اطراف را ندادند.

وی تصریح کرد: دود بسیار غلیظی به داخل و بیرون انبار متصاعد می‌شد، آتش‌نشانان بعد از حدود سه ساعت تلاش، عملیات شعله زنی را آغاز کردند. با توجه به اینکه حجم زیادی از کارتن در داخل وجود داشت و به علت درونسوزی نیاز به جابه جایی داشت، از نیمه های شب عملیات لکه زنی آغاز شده و نیروها در محل حریق هستند. با وجود دستگاه لودر کوچک و دستگاه های دیگر، عملیات جابه جایی کارتن ها با کمک آتش‌نشانان ادامه پیدا کرده است.

ملکی تاکید کرد: عملیات لکه گیری ادامه دارد اما خطر سرایت به اطراف وجود ندارد.

وی در پایان گفت: حادثه مصدوم یا تلفات جانی نداشته است.

انتهای پیام/

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
کد خبر: 50747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =