اتخاذ تدابیر ترافیکی شهرداری منطقه ۱۹ در محورهای منتهی به بهشت زهرا (س) در آخرین پنج‌شنبه سال

صبح امروز پنج شنبه ۲۴ اسفند ماه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ در آخرین پنج شنبه سال تدابیر ترافیکی را در راستای روان سازی و تسهیل تردد زائرین اهل قبور در محورهای منتهی به بهشت زهرا (س) اتخاذ کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری  منطقه گفت: با توجه به مجاورت بهشت زهرا (س) در محدوده این منطقه و سنت دیرینه زیارت اهل قبور در آخرین پنج شنبه سال در این روز تمهیداتی از قبیل ممنوعیت توقف در معابر منتهی به بهشت زهرا (س) و تردد خودروهای سنگین در جاده قدیم اعمال می‌شود.

این مسئول بیان کرد: شهروندان برای اینکه سفر امن و بدون ترافیک را به سمت بهشت زهرا (س) داشته باشند، می‌توانند از سامانه‌های مسیر یاب استفاده کنند زیرا تمام محدودیت‌ها و تمهیدات لازم در این اپلیکیشن‌ها پیش بینی و از قبل لحاظ شده است.

اخگر پور با تأکید بر مشارکت معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه با پلیس راهور در برپایی هرچه باشکوه تر این مراسم دیرینه خاطر نشان کرد: در همین راستا یک اکیپ تجهیزات ترافیکی به صورت شبانه روزی از صبح امروز تا پایان مراسم در کنار پلیس راهور منطقه۱۹ و راهور منطقه ۲۶ محور آزادگان با ادواتی چون بشکه ترافیکی، کله قندی، مخروطی ترافیکی، استوانه و ۲۵ عدد بنر با موضوع راهنمای مسیر برای روان سازی ترافیکی مستقر است.

انتهای پیام /

۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 51509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =