مرکز کارآفرینی نعمت‌آباد در آستانه بهره‌برداری

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: عملیات عمرانی احداث مرکز کارآفرینی نعمت‌آباد در منطقه ۱۹ با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در آستانه افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور افزود: به منظور حمایت از کسب و کار و ایجاد فرصت های کارآفرینی و اشتغالزایی بویژه در محلات کم برخوردار این مرکز با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در حال تکمیل است.
وی بیان کرد: عملیات عمرانی پروژه شامل گودبرداری، اجرای فونداسیون، اجرای اسکلت بتنی، دیوارچینی ، اجرای سنگ نما، سنگ بدنه داخل و راه روها در همکف و سه طبقه به اتمام رسیده است.
اخگر پور در خصوص سایر اقدامات عمرانی که به زودی تکمیل خواهد شد به نصب در و پنجره، نصب درهای چوبی، اجرای سنگ کف و ... اشاره کرد.
به گفته اخگر پور این مرکز در خیایان طالقانی محله نعمت آباد ناحیه سه درکوچه شهید محمد حسن، کوچه حمام در زمینی به مساحت ۱۳۰ متر مربع  و زیربنای ۵۴۰ متر مربع در چهار طبقه با ۸۵ درصد پیشرفت در حال تکمیل است.
براساس این گزارش پیش از این مرکز کارآفرینی رسالت نیز در ناحیه پنج با بهره مندی از ظرفیت گروه های مردمی، پشتیبان مشاغل خانگی و به ویژه گروه های جهادی، برنامه هایی را به منظور اشتغالزایی برای حداقل ۱۰۰ نفر در قالب مشاغل خانگی و محلی و حمایت از توسعه و پایدار سازی بیش از ۲۰ کسب وکار خرد و کوچک راه اندازی شده است.

انتهای پیام / 

۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 52089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =