جمع‌آوری ۱۶۰ سرویس خاک و نخاله از حاشیه بزرگراه شهید نجفی رستگار در منطقه ۱۵

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ گفت: ۱۶۰ سرویس خاک و نخاله از محدوده حاشیه بزرگراه شهید نجفی رستگار، طی ۲ ماه گذشته به منظور پاکسازی فضاهای شهری جمع‌آوری شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با اشاره به اینکه  رسیدگی به وضعیت شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری ها است، گفت: برخی رانندگان بی مسئولیت حمل خاک و نخاله بدون توجه به توصیه ها و اخطارها، اقدام به تخلیه خاک و نخاله در زمین های رها شده و حاشیه معابر سطح منطقه می کنند که این امر علاوه بر آلوده کردن محیط زیست، باعث ایجاد منظر نامناسب شهری و خلق نقاط بی دفاع شهری می شود.

به همین منظور طرح پاکسازی حاشیه مسیر غرب به شرق و نیز بالعکس  بزرگراه شهید نجفی رستگار طی اسفند و فروردین ماه در دستور کار حوزه خدمات شهری قرار گرفت و این محدوده با ۱۶۰ سرویس خاک و نخاله به حجم ۵۰۰ متر مکعب پاکسازی شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای عملیات جمع آوری نخاله ها و پسماندهای ساختمانی با هدف حذف زوائد و نازیبایی های بصری، ساماندهی منظر شهری، حفاظت از محیط زیست و بهبود وضعیت پاکیزگی و نظافت شهر در جهت تامین رفاه و آسایش شهروندان و سهولت عبور و مرور شهری استمرار خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد با تلاش های بیشتر بتوانیم شهری زیبا و شاداب را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 52385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =