اجرای بیش از ۱۰ هزار متر طول خط کشی محوری در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: در راستای نگهداشت ترافیک معابر، عملیات خط کشی محوری در سطح منطقه با اجرای ۱۰ هزار و ۶۰۰ متر طول خط کشی محوری در بزرگراه امام رضا(ع) و بلوار نیکوعمل در سال جاری آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با تاکید براینکه خط کشی معابر، یکی از علائم مهم ترافیکی است و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک دارد؛ گفت: در راستای ساماندهی شبکه معابر، کاهش سوانح رانندگی، ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک خط کشی معابر بر اساس اولویت‌های شناسایی شده و به طور مستمر اجرا می‌شود.

به گفته وی؛ به همین سبب  از ابتدای سال جاری خط کشی محوری به طول ۳۶۰۰ مترطول در دسترسی بزرگراه امام رضا (ع) لاین کندرو به لاین دسترسی و  ۷۰۰۰ مترطول در بلوار نیکو عمل انجام شد.

شیری افزود: همچنین طی این مدت خط کشی کانال عابر پیاده به متراژ ۱۱۰ مترطول، رنگ آمیزی گذرگاه عابرپیاده  به مساحت ۱۴۴ مترمربع و ترسیم نوشتار به تعداد ۱۸ عدد در خیابان های نبرد و بقائی به اجرا درآمد.

شهردار منطقه اضافه کرد: با توجه به افزایش اعتبارات؛ پیش بینی می شود توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه حدود ۴۰۰ هزار متر طول خط کشی محوری تا پایان سال بمنظور افزایش ضریب ایمنی تردد، تسهیل در تردد خودروها و برقراری نظم و تامین امنیت شهروندان در معابر شریانی و جمع کننده و پخش کننده سطح منطقه انجام شود.

انتهای پیام/

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 52729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =