اجرای کمپین «نه به فست فود» در منطقه ۱۶

کمپین "نه_به_فست_فود" به منظور ارتقای آگاهی شهروندان از اثرات منفی مصرف غذاهای فست فود بر سلامت در منطقه ۱۶ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ ؛ همزمان با گرامیداشت هفته سلامت، اداره سلامت منطقه۱۶، کمپین نه به فست فود را به منظور ارتقای آگاهی شهروندان از اثرات منفی مصرف غذاهای فست فود بر سلامت برگزار کرد.

این کمپین شامل برگزاری کارگاه‌ها، سخنرانی‌ها، توزیع اطلاعات و آموزش‌های بهداشتی در مورد خطرات مصرف مداوم غذاهای فست فود برای سلامتی افراد بود.

هدف اصلی این کمپین، آگاه سازی جامعه از اهمیت تغذیه سالم و مصرف غذاهای تازه و سالم برای حفظ و ارتقای سلامت فردی است. اداره سلامت منطقه با بهره‌گیری از رسانه‌های مختلف و هم چنین همکاری با رستوران ها و فست فودهای محلی توانست این کمپین را با موفقیت برگزار کند و به ترویج فرهنگ سالم نگهداری و جامعه سالم کمک کند.

در ادامه جشنواره غذا توسط اداره سلامت منطقه برگزار شد. در این جشنواره به افراد فرصت داده شد تا از طریق آشنایی با غذاهای سالم و مناسب برای سلامتی خود، الهام بگیرند و راه‌های بهبود تغذیه و سبک زندگی سالم را درک کنند. این جشنواره شامل نمایشگاه‌های غذای سالم، آشپزی سالم، مسابقات آشپزی، جلسات آموزشی و نشست‌های تبادل نظر درباره اهمیت تغذیه سالم و سبک زندگی فعال است.

هدف اصلی این جشنواره، افزایش آگاهی جامعه از اهمیت تغذیه سالم برای حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری ها است.

اداره سلامت منطقه با برگزاری چنین رویدادی، تلاش می‌کند تا مردم را به انتخاب و مصرف غذاهای سالم و متنوع ترغیب کند و ارزش غذایی و تاثیرات مثبت تغذیه مناسب را برای سلامتی بیشتر آن‌ها بیان کند.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: 53112

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =