پویش نفس‌های تازه شهر در بوستان‌های شمال تهران اجرا شد 

پویش نفس‌های تازه شهر با هدف ارج‌نهادن به محیط زیست و گرامی‌داشت تولد هر نوزاد به عنوان یک شهروند و حمایت از فرزندآوری در بوستان.های شمال تهران در حال اجراست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، اداره امور زنان و خانواده معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با همکاری نواحی دهگانه سومین پویش نفس های تازه شهر ویژه خانواده های دارای نوزاد متولد دی ماه۱۴۰۲ الی فروردین ۱۴۰۳ را تا پایان اردیبهشت ماه در سطح منطقه  اجرا می کند.

بر اساس همین گزارش میلاد فرخنده هر نوزاد در هر خانواده نفس تازه ای به آن می دمد و با توجه به رویکرد جوانی جمعیت و تقویت رویکرد خانواده محوری، یک نهال به نام نوزاد در بوستان ها کاشته می شود 

شایان ذکر است در برنامه های اجرایی، اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه یک با همکاری ناحیه چهار، مدیران محلات و مسئولین شهری با دعوت از  ۲۴ مادر به همراه کودکان زیر یک سال خود نهال هایی را به نام کودکان در این بوستان فرامنطقه ای کاشتند.

همچنین ناحیه دو منطقه یک نیز با حضور ۱۰ خانواده به همراه نوزادان، نهال هایی را  در بوستان گلریزان ولنجک و ناحیه شش نیز در بوستان شهید احمدلو غرس کردند.

گفتنی است این مراسم ها با برپایی غرفه مادر و کودک همراه با برنامه های سرگرمی، قصه گویی، نقاشی برای کودکان، شعر خوانی توسط کودکان با محتوای دوست محیط زیست، قصه گویی مادر بزرگ با قصه درخت سیب فداکار، اهدای نقاشی صورت کودکان و ... همراه بود و در سایر نواحی نیز در حال اجراست.

انتهای پیام/

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 53304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =