جشنواره کودک و ایمنی در امامزاده قاسم برگزار شد

جشنواره کودک و ایمنی به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل و با هدف فرهنگ‌سازی در بین کودکان جهت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و رسیدن به جامعه ایمن در محله امامزاده قاسم برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، علیرضا اسفراینی نژاد سر پرست معاونت حمل ونقل و ترافیک گفت: روز هفتم اردیبهشت ماه، روز ایمنی حمل و نقل نامگذاری شده و آنچه در این روز مورد توجه قرار گرفته است بحث ایمنی در حمل و نقل است و ایمنی خود مولود رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است و جامعه ایمن با رعایت قوانین و مقررات در تمامی جنبه ها میسر خواهد شد.

 وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره  اشاره به اهمیت نهادینه سازی رفتارهای صحیح ترافیکی از دوران کودکی است و جشنواره، توانسته بازخوردهای مناسبی در میان کودکان و نوجوانان ۶ تا ۹ ساله به عنوان مخاطبان اصلی این برنامه ها داشته باشد.

سرپرست معاونت حمل ونقل  ترافیک تصریح کرد: در این جشن که با همکاری اداره اجتماعی ناحیه ۳ و ۷ در قالب نمایش کودکان و عروسک های تن پوش در زمینه مباحث ترافیکی ویژه کودکان، برنامه ها و ایستگاه های جانبی برگزار شد، تلاش شد تا کودکان با آموزش های راهنمایی و رانندگی و ترافیکی آشنا شوند.

وی ادامه داد: همچنین نقاشی های ترافیکی و تکمیل پازل ترافیکی و دوچرخه سواری و اهدای جوایز به تمام کودکان از دیگر برنامه های جانبی جشنواره کودک و ایمنی بود.

انتهای پیام/

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: 53454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =