برپایی پردیس مذهبی، فرهنگی و ورزشی «لبخند دل‌ها» در منطقه ۱۰

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ از برپایی پردیس مذهبی، فرهنگی، ورزشی تحت عنوان «لبخند دل‌ها» در بوستان تهرانی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، اسماعیل عربلو با بیان این خبر گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای بهره‌مندی هرچه بیشتر از فیوضات معنوی این ماه، برنامه‌های مختلفی با رویکرد فرهنگی و مذهبی و ترویج فرهنگ و معارف قرآنی، آشناسازی نسل چهارم انقلاب با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی، پیروی از آموزه‌های قرآنی و ایجاد فضای معنوی در پردیس جامع قرآنی، فرهنگی، ورزشی منطقه موسوم به «لبخند دل‌ها» در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی؛ برنامه‌های ماه رمضان با رویکرد اصلی هویت، سبک زندگی قرآنی و مدیریت تغییرات فرهنگی و ایجاد انس و الفت بین شهروندان با تکیه بر تقویت ارزش‌های دینی و اسلامی، محرومیت‌زدایی و ارتقای نشاط معنوی شهروندان با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در سطح منطقه در جهت پر بار کردن اوقات فراغت شهروندان برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: ویژه‌برنامه‌های ماه همدلی در قالب فعالیت پردیس‌های فرهنگی- قرآنی (آئینی) هنری و اجتماعی، ورزشی – تفریحی و برنامه‌های استیج در بوستان تهرانی با غرفه‌های متنوع برای استفاده حداکثری شهروندان سطح منطقه تدارک دیده شده است.

عربلو با اشاره به برپایی محافل انس تلاوت گروهی قرآن کریم و برای دستیابی به آثار و برکات قرآن و آشناسازی و انس بیشتر اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با مفاهیم و آموزه‌های آن اظهار داشت: طراحی و نصب تبلیغات محیطی با مضامین احادیث، روایات، اشعار و بیانات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری درخصوص سبک زندگی اسلامی - ایرانی و رسیدگی به وضعیت مستمندان و نیازمندان، برپایی کلاس‌های آموزشی با موضوعات مختلف، مسابقات و سرگرمی، مسابقات ورزشی جام رمضان در محلات از جمله برنامه‌های مدیریت شهری منطقه در ماه رمضان است.

وی تجلیل از فعالان قرآنی و برنامه‌های مناسبتی گرامیداشت ولادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت حضرت علی (ع)، شب‌های قدر، روز جهانی قدس، برگزاری نماز عید سعید فطر و... را از دیگر اقدامات مدیریت شهری منطقه ۱۰ در ماه رمضان دانست.

انتهای پیام 

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 20186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =