تاکید بر تکمیل و توسعه نمایشگاه آفتاب تهران( شهرآفتاب)

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در بازدید سرزده خود از نمایشگاه آفتاب تهران ( شهرآفتاب) بر تکمیل و توسعه این مجموعه تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه آفتاب تهران( شهرآفتاب)، صبح امروز علیرضا زاکانی شهردار تهران به اتفاق هیات همراه از نمایشگاه بین المللی آفتاب تهران( شهرآفتاب) بازدید کرد.

شهردار تهران در این بازدید بر استفاده حداکثری از ظرفیت های این مجموعه، بررسی مشکلات، تکمیل و توسعه آن و ضرورت انتقال نمایشگاه‌های پرمخاطب به نمایشگاه آفتاب تهران ( شهرآفتاب)  تاکید کرد.

در این بازدید که با حضور جمعی از معاونین و مدیران شهرداری از نمایشگاه آفتاب (شهرآفتاب) صورت گرفت، شهردار تهران برگزاری رویدادها و نمایشگاههای تخصصی و پربازدید را نوید بخش روزهای روشن و آفتابی برای شهرآفتاب  دانست و اظهار امیدواری کرد که تمامی نهادها و دستگاه‌های متولی ومسئول درصنایع، تولیدی، تجاری وخدماتی با بهر گیری از امکانات ویژه شهرآفتاب رویدادها و نمایشگاهای خود را دراین مجموعه ارزشمند برنامه ریزی واجرا کنند.

در این بازدید، عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه آفتاب تهران( شهرآفتاب) توضیحات لازم در خصوص اقدامات صورت گرفته برای تکمیل و توسعه نمایشگاه آفتاب تهران را ارائه کرد و از نزدیک شهردار تهران در روند اجرای پروژه قرار داد.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
کد خبر: 38265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =