رونمایی از پوستر بزرگترین رخداد ورزش شهروندی در ایران

سی‌اُمین نشست کمیته ورزش و تفریحات سالم کلانشهرهای کشورمان با حضور مدیران ورزش شهروندی سراسر کشورمان برگزار و طی آن از پوستر دومین دوره بزرگترین رویداد ورزش شهروندی کلانشهرهای ایران رونمایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، در این نشست که شنبه سوم تیرماه جاری در محل برج میلاد برگزار شد، با هدف ایجاد هم افزایی، انتقال تجربیات و تولید دانش در عرصه ورزش شهروندی به انجام رسید، مدیران ورزشی شهرداری های کلانشهرهایی همچون اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، بندرعباس، رشت، زنجان، شیراز، قزوین، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، مشهد، یزد و ... به انجام رسید.

در این جلسه ضمن معرفی رویداد بزرگ قهرمان شهر(۲)، کارگاه آموزشی با موضوع حکمرانی ورزش همگانی در کشورهای منتخب و چگونگی برگزاری رقابت‌های ورزشی کارکنان شهرداری‌های کلانشهرها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه با برگزاری کارگاه آموزشی، الگوهای نوین توسعه تفریحات ورزشی نیز مورد توجه قرار گرفت.

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران که در عین حال ریاست کمیته ورزش و تفریحات سالم کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع کلانشهرها را نیز بر عده دارد، برگزاری این نشست را فرصتی مغتنم برای ایجاد هم افزایی به منظور ارائه خدمات بهینه به اقشار مختلف شهروندان در جای جای کشورمان برشمرد و افزود: انتقال تجربیات سازنده، نشانه خردمندی است و ما در این جمع فرهیخته از این امکان به درستی استفاده کردیم.

وی در ادامه، برگزاری مسابقات مشترک ورزشی میان کلانشهرها را بخشی از اهداف نشست یاد شده برشمرد و افزود: هدف اصلی ما ایجاد توزان، نشاط، شادابی و سلامتی برای همه مردم است و در این راه از تمام ابزارهای خود نهایت استفاده را می بریم.

محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران نیز با حضور در این نشست و تقدیر از تجربه موفق قهرمان شهر در سال گذشته، از دستور رییس جمهور برای تشکیل قرارگاه ورزش کشور یاد کرد و افزود: ما جایگاه، اعتبار و کرسی مخصوص ورزش شهروندی را در این قرارگاه تقویت و تثبیت می‌کنیم تا برکات نیکوی آن شامل حال تمام مردم کشورمان شود.

در پایان جلسه یاد شده نیز از پوستر دومین دوره بزرگترین رویداد ورزش شهروندی کلانشهرهای ایران رونمایی شد.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
کد خبر: 38343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =