توفیقات شهرداری تهران برای حل مشکلات شهروندان موجب ناراحتی دشمنان مردم خواهد شد

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: تحریم شهردار تهران بیانگر این است که حتما اگر ما هر توفیقی در برطرف کردن مشکلات مردم کشور و تهران داشته باشیم چشم دشمنان کور می‌شود.

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار شهر درباره تحریم علیرضا زاکانی گفت: به عنوان یکی از آحاد و نمایندگان مردم در شورای شهر تهران از هرکسی که توسط دستگاه استکبار و کشورهایی که این حلقه را تکمیل می‌کنند تحریم بشود، وظیفه خود می‌دانم که حمایت کنم.

وی ادامه داد: امروز در خبرها آمد که هم وزیر فرهنگ هم شهردار تهران و هم سخنگوی فراجا در لیست جدید تحریم‌های دولت‌های غربی قرار گرفتند.

نادعلی خاطرنشان کرد: در مورد دکتر زاکانی هم که مدیریت شهری را اداره می‌کنند مشخص است که وقتی یک فرد انقلابی با رویکردی تحول خواه شهر را اداره می‌کند، حتما برای آنها مخل است و مزاحمت ایجاد می‌کند.

سخنگوی شورای شهر تهران با تاکید بر این‌که  اگر ما هر توفیقی در برطرف کردن مشکلات مردم کشور و تهران داشته باشیم چشم دشمنان کور می‌شود، عنوان کرد: توفیقات زیاد بوده که آنها دچار ناراحتی می‌شوند و این اشخاص برجسته و مدیران را در لیست تحریم می‌گذارند. 
انتهای پیام/

۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
کد خبر: 42601

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =