حضور شهردار تهران در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری؛ زاکانی پاسخگوی شهروندان بود

شهردار تهران باحضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پاسخگوی مطالبات و تماس‌های شهروندان بود.

به گزارش خبرنگار شهر؛ ظهر امروز یکشنبه- نهم مهرماه ۱۴۰۲- علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پاسخگوی برخط مطالبات مردم بود.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام صالحی رییس مرکز ارتباطات مردم ریاست جمهوری گفت: سابقه آقای زاکانی روشن است پیش از این در مجلس شورای اسلامی هر جا موضوع مقابله با فساد و رانت مطرح بود، ایشان در خط مقدم مبارزه با فساد قرار داشتند. در دو سال گذشته با حضور زاکانی در مسند شهرداری تهران نیز اتفاقات خوبی رخ داده‌ است.

سپس علیرضا زاکانی در سخنانی کوتاه گفت: امروز مسئولین کشور، به‌ویژه رئیس‌جمهور محترم در تلاشند به بهترین نحو خدمت‌گذار مردم باشند.

وی افزود: مُنکر مشکلات کشور نمی‌شویم، اما با کار جهادی چالش‌ها مرتفع و آینده روشنی پیش‌روی ماست.

زاکانی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم به وظایف خود در مدیریت شهری تهران عمل کرده و زمینه ساز تحول در شهری بشویم که به تعبیر مقام معظم رهبری خود یک کشور است.


در ادامه حضور زاکانی سه نفر از نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد و حلقه‌های میانی نیز در سخنانی کوتاه به طرح دغدغه‌های خود و مطالباتشان از شهردار تهران پرداختند. هم‌چنین خیابان «جاوید» در منطقه پاستور باحضور شهردار تهران و رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به خیابان «خدمت» تغییر نام داد.

انتهای پیام/ 

۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
کد خبر: 43308

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =