۴ ایستگاه جدید مترو از فردا پذیرش مسافر دارد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از پذیرش مسافر در ۳ ایستگاه جدید در خط ۶ و ایستگاه میدان کتاب در خط ۷ از روز چهارشنبه ۱۹مهرماه خبر داد.

مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار شهر گفت: پذیرش مسافر در ایستگاه میدان کتاب در خط ۷ و ایستگاه‌های شهید آرمان علی‌وردی، شهران و شهرزیبا در خط ۶ مترو از فردا _چهارشنبه ۱۹ مهرماه_ آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۳ ایستگاه بهره‌برداری‌شده در خط ۶ مترو قرار دارد، افزود: این خط تاکنون با ۱۷ ایستگاه در قالب ۲۷ کیلومتر مسیر به شهروندان و مسافران متروی پایتخت سرویس‌دهی می‌کرد و در حال حاضر با افتتاح ۳ ایستگاه جدید، تعداد ۲۰ ایستگاه و۳۳/۵ کیلومتر مسیر از محدوده دولت‌آباد تا کوهسار در خدمت مسافران شهر زیرزمینی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: با بهره‌برداری از ایستگاه میدان کتاب، خط هفت مترو با ۲۵ کیلومتر و ۲۱ ایستگاه دسترسی شهروندان و مسافران مترو به شمال غرب پایتخت تسهیل می‌شود.

درستی درباره نحوه سرویس‌دهی در خط شش نیز گفت: ساعت فعالیت ایستگاه‌های جدید همانند تمام ایستگاه‌های خطوط درون‌شهریاز ساعت ۵:۳۰ صبح تا ساعت ۲۲:۰۰ است و فاصله حرکت قطارها در خط شش ۱۵ دقیقه و در خط هفت ۱۲ دقیقه است.

گفتنی است با بهره برداری از این ایستگاه ها، مجموع طول خطوط بهره‌برداری‌شده در متروی تهران و حومه  به ۲۷۹  کیلومتر و تعدادایستگاه‌ها به ۱۵۵ ایستگاه رسید.

انتهای پیام/

۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
کد خبر: 43684

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =