سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی در پروژه‌های مدیریت پسماند

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران از جذب حدود ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه برای اجرای ۳ کلان پروژه در حوزه پسماند خبرداد.

نوید خاصه باف مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر گفت: سه پروژه مهم برای سرمایه‌گذاری در حوزه مدیریت پسماند شهر تهران برنامه‌ریزی شده است فراخوان دو پروژه‌ منتشر و طرح نهایی و مشاور آن مشخص شده است همچنین با سرمایه گذاران مختلفی در این رابطه صحبت‌های اولیه انجام و از همه مهمتر مدل مالی آن  استخراج شده انتشار فراخوان پروژه باقی‌مانده نیز به زودی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران ادامه داد: یکی از این پروژه ها مربوط به استحصال گاز متان بوده و پروژه دیگر نیز در رابطه با زباله سوز بیمارستان است.

وی با بیان اینکه پروژه سوم حوزه مدیریت پسماند مربوط به طرح زباله سوز ۱۹۰۰ تنی است، یادآور شد: در رابطه با تداوم فرایند سرمایه‌گذاری این پروژه در انتظار مطالعات نهایی مشاور طرح هستیم.

خاصه باف بیان کرد: ارزش سرمایه گذاری پروژه زباله سوز بیمارستانی حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان و برای پروژه استحصال گاز متان نیز  حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان ارزش سرمایه‌گذاری برآورد شده است. همچنین ارزش سرمایه‌گذاری پروژه زباله سوز ۱۹۰۰ تنی  حدود ۷۰۰۰ میلیارد تومان می‌باشد.

سرمایه گذاری ۴۰۰۰ میلیارد تومانی برای ورود موتور برقی به تهران

وی در ادامه با اشاره به پروژه سرمایه‌گذاری خرید موتور برقی در بخش توسعه حمل‌ونقل پاک تاکید کرد: مطالعات اولیه پروژه ورود و خرید موتور برقی‌ها انجام و در آخرین جلسات کمیته موضوعات قابل طرح به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مشخص و ارزیابی‌های فنی برای شرکت در فراخوان نیز مشخص شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در ادامه گفت: به زودی قرارداد موتور برقی با سرمایه گذار برای ورود ۵۰ هزار موتور برقی کار منعقد می‌شود ارزش این قرارداد حدود ۴ هزار میلیارد تومان برآورد شده‌ است.

سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی در پروژه‌های مدیریت پسماند

وی در پایان افزود: خرید ۵۰ هزار موتور برقی در فاز نخست اجرایی شده و در فاز دوم قرار است سرمایه گذاری برای ورود ۵۰۰ هزار موتور برقی دیگر نیز انجام شود.

انتهای پیام/

۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
کد خبر: 46290

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =