ظرفیت فعلی قانون پاسخگوی مدیریت واحد شهری نیست

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ظرفیت فعلی قانون پاسخگوی مدیریت واحد شهری نیست و باید در قوانین تجدیدنظر صورت بگیرد.

مجتبی یوسفی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، در رابطه با بررسی طرح مدیریت یکپارچه شهری در مجلس اظهار کرد: در مجلس ابهامات جدی در این خصوص وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بنده هم در دولت و هم در مدیریت شهری حضور داشته‌ام و امروز نیز به عنوان نماینده مردم در مجلس حضور دارم، می‌توانم بگویم که قوانین فعلی به تجدید نظر و بروزرسانی نیاز دارد.

یوسفی با اعلام اینکه تعدد تصمیمات و عدم تصمیم‌گیری واحد در شهر یکی از مشکلات جدی است، تصریح کرد: هریک از دستگاه‌های خدمات‌رسان کار خود را انجام می‌دهند؛ چه در اجرای قانون هوای پاک چه در عرصه خدمت‌رسانی.

وی همچنین تصریح کرد: برای انجام تمام این اقدامات ظرفیت فعلی قانون پاسخگوی مدیریت واحد شهری نیست؛ لذا برای اعطای اختیارات باید قوانین اصلاح شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هم در بخش تامین منابع ظرفیت قانونی وجود ندارد و هم این نگرانی را داریم که با اجرای مدیریت واحد شهری بر اساس قانون فعلی، مشکلات مردم افزایش یابد.

انتهای پیام/

۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 47744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =