رصد و پایش مسیل‌های محدوده منطقه۱۳ به طور مستمر

با توجه به فصل بارش و در پی بارندگی‌های اخیر و به منظور جلوگیری از آبگرفتگی و مقابله با بحران ناشی از آن، ناظران اداره مسیل‌ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ اقدام به رصد و پایش مسیل‌های جاجرود و منوچهری کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه گفت:در راستای نگهداشت شهر و همچنین آمادگی در هنگام حوادث غیر مترقبه و جلوگیری از آبگرفتگی پیش از بارندگی، اداره مسیلها و قنوات منطقه۱۳ در بهمن ماه سال۱۴۰۲، وضعیت مسیلهای جاجرود و منوچهری را بررسی کرد.

وی افزود: عملیات بازدید و لایروبی مسیل ها و کانالهای منطقه۱۳ به منظور روان‌سازی دفع پساب‌ها و جلوگیری از بروز آبگرفتگی همچنین افزایش بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع آلودگی های محیطی با توجه به بارش های احتمالی پیش رو تا پایان فصل زمستان استمرار دارد.

شهردار منطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: لایروبی و پاکسازی کانال های سطح منطقه از جمله کانال پیروزی با جدیت توسط اداره مسیلها و قنوات منطقه۱۳ درحال پیگیری است و طی هفته جاری نسبت به لایروبی و پاکسازی ۴۳۰۰متر از کانال پیروزی در خیابان پیروزی به آدرس چهارراه کوکاکولا تا سپتیک پیروزی روبروی داروخانه تقاطع بزرگراه امام علی (ع) اقدام شده است.

انتهای پیام/

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر: 48986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =