لزوم اهتمام ویژه در احقاق حقوق قانونی کارکنان با رویکردی عادلانه

هجدهمین برنامه هم‌اندیشی و رسیدگی به مشکلات کارکنان به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران؛ همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی برنامه دیدار و هم‌اندیشی با مسئولان و کارکنان واحدهای تابعه شهرداری تهران با حضور مدیر کل سرمایه انسانی و جمعی از معاونین و مدیران در معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران اجرایی شد.

در بخش نخست برنامه، نشستی با مسئولان این معاونت در راستای احصاء و شناسایی مشکلات و معضلات موجود برگزار شد و سید عبدالمهدی حسینی مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی گزارشی پیرامون مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه سرمایه‌انسانی این مجموعه مطرح کرد و تأمین نیروی انسانی کارآمد را یکی از ارکان اصلی در راستای تحقق خط مشی و سیاست‌های مدیریت شهری عنوان کرد.

همچنین سایر مدیران کل و رؤسای سازمان‌های واحدهای تابعه این معاونت در این جلسه حضور یافتند و نقطه‌نظرات و مشکلات و معضلات موجود را مطرح کردند.

در ادامه مردانی ضمن استماع و بررسی موارد مطروحه، رهنمودها و توصیه‌های لازم را ابلاغ و با بیان این‌که هدف از اجرای این دیدارها پاسخ‌گویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات همکاران گرامی و دسترسی آسان پرسنل با مدیران این مجموعه است؛ افزود: در تلاش هستیم با ارائه خدمات بهینه و اثربخش به کارکنان، گامی مؤثر در جهت رفع دغدغه و نیازهای کارکنان برداریم.

وی اهتمام ویژه مدیران در احقاق حقوق قانونی کارکنان با رویکردی عادلانه را امری ضروری برشمرد و بر تکریم کارکنان و داشتن رفتاری به دور از تبعیض در انجام امور محوله تأکید کرد.

مدیر کل سرمایه انسانی با بیان این‌که سرمایه انسانی باید انگیزه لازم را داشته باشد تا سازمان به اهداف غایی خود برسد، تصریح کرد: این مهم با هم‌سویی و همکاری کلیه همکاران محقق خواهد شد.

گفتنی است در بخش دوم این برنامه؛ برنامه ملاقات با کارکنان نیز برگزار و مردانی ضمن استماع و بررسی موارد مطروحه از سوی همکاران متقاضی، دستور و توصیه‌های لازم را در راستای مساعدت و رفع مشکلات کارکنان متقاضی به معاونین و مدیران ذی‌ربط ابلاغ کرد و خواستار احقاق حقوق قانونی این عزیزان شد.

این گزارش می‌افزاید؛ مدیر کل سرمایه انسانی با همراهی جمعی از معاونین و مدیران خود و مسئولان معاونت ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، از نزدیک با همکاران شاغل در این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش در خاتمه این برنامه مردانی در نشستی صمیمانه با هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 56620

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =