ایجاد بوستان ویژه بانوان و کمک به بازسازی مساجد از مطالبات مردم منطقه ۱۹

رییس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران جزییات برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در پویش قرار خدمت در منطقه ۱۹ را تشریح کرد.

محمدعلی الفت‌پور، رییس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر درخصوص جزییات نوزدهمین پویش قرار خدمت که با حضور شهردار تهران و مدیران ارشد شهرداری در منطقه ۱۹ روز پنجشنبه - ۸ شهریور ۱۴۰۳- برگزار شد، توضیح داد: در این برنامه در مسجد الزهرا (س) در خیابان خانی‌آباد نو حضور پیدا کردیم و ضمن تشریح اقدامات انجام شده در سه سال اخیر و پروژه هایی که در آینده به اتمام می رسد توضیحات لازم به شهروندان ارائه شد. ضمن اینکه پای درددل آنها نشسته تا پیشنهادات و انتقادات آنها را پیگیری کنیم.

وی در تشریح اماکنی که بازدید کرده بود، اظهار کرد: از بوستان شقایق که مشکلاتی داشت بازدید کردیم و تصمیماتی درباره آن اتخاذ و به شهردار منطقه منتقل کردیم که برخی از بوستانها وضعیت نامناسبی در حوزه هایی مانند روشنایی و آبیاری فضای سبز و سرویس های بهداشتی دارند. قرار شد برنامه ریزی جدی و فوری برای رفع مشکل این بوستان و سایر بوستان های مشابه صورت گیرد.

الفت پور با بیان اینکه بیشترین مطالبات مردم و شهروندان در حوزه خدمات شهری و بحث نظافت شهر بود، ادامه داد: همه مطالبات را مکتوب و اسکن کردیم و این خواسته ها به مسئولان مربوطه آن حوزه در شهرداری منطقه، ناحیه و ستاد فرستاده شد تا اقدامات لازم برای حل مشکلات انجام شود.

ایجاد بوستان ویژه بانوان و کمک به بازسازی مساجد از مطالبات مردم منطقه ۱۹

به گفته وی؛ ایجاد بوستان ویژه بانوان و کمک به بازسازی مساجد از جمله مسجد الزهرا (س) از دیگر مطالبات شهروندان بود که قرار شد این موارد نیز بررسی شود. 

انتهای پیام/

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 59257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =