"نقل عاشقی" در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

اجرای نقالی با موضوع روایت دلاورمردی های دوران دفاع مقدس در تالارهای موزه با استقبال جوانان و نوجوانان همراه شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اجرای نقالی توسط علی نکته سنج، بازیگر، کارگردان، مجری و مدرس تئاتر با موضوع روایت دلاورمردی ها و حماسه های قهرمانان دوران دفاع مقدس در تالارهای موزه برگزار شد که با استقبال پرشور جوانان و نوجوانان همراه بود. 

نقل عاشقی، روایت نوجوانان و جوانان هشت سال دفاع مقدس است که با در آمیخته شدن با هنر دیرین پرده خوانی و نقالی رنگی و نقشی تازه به خاطرات هشت سال دفاع مقدس می بخشد. 
در این بخش تماشاچی نه تنها از رشادت و نبرد دلاورانه نوجوانان و جوانان ایران زمین نقل می‌کند، بلکه در صحنه هایی مخاطب را با اتفاقاتی که لبخند و خنده به همراه دارد  روبرو می کند. 

نقل عاشقی، بیشتر سعی می کند که بیننده با توجه روزهای سخت جنگ با این مسئله روبرو شود که شهدای جنگ چه در سر داشتند که اینقدر سبک بال، جان به کف گرفتند و راهی میدان نبرد شدند.

علی نکته سنج نویسنده و کارگردان و اجرای کننده نقل عاشقی می باشد که بازی در فیلم های خداحافظ رفیق، قلب سفید قاصدکها، باغ بهشت، زد و بند و نمایشهای زقوم، معرکه در محاق، مردمان خشمگین و... از نمونه کارهای این نویسنده، کارگردان، مجری و مدرس تئاتر است.

انتهای پیام/
 

۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 60247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =