ثبت روزانه بیش از ۵ هزار مورد تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ شهرداری

به گفته مسئولان سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران، روزانه بیش از ۵ هزار تماس شهروندان ثبت می شود.

به گزارش خبرنگار شهر؛ واحدی معاون ارتباطات واحد ۱۳۷ گفت: روزانه ۵۰۰۰ تا ۵۸۰۰ تماس شهروندی با سامانه ۱۳۷ برقرار می‌شود.

وی ادامه داد: رسیدگی به پیام‌های حوزه شهرسازی نیاز به توجه ویژه در بازه بلند مدت دارد؛ ولی پیام‌های حوزه خدمات شهری ظرف مدت ۲۴ ساعت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

واحدی خبر داد: بیشترین درخواست‌ها در چهار ماه گذشته موضوعات خدمات شهری بوده است. مرکز بازخورد ۱۳۷ نیز به پیگیری درخواست‌ها اختصاص دارد.

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۸:۵۸
کد خبر: 70665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =