به گزارش خبرنگار شهر؛ واحدی معاون ارتباطات واحد ۱۳۷ گفت: روزانه ۵۰۰۰ تا ۵۸۰۰ تماس شهروندی با سامانه ۱۳۷ برقرار میشود.
وی ادامه داد: رسیدگی به پیامهای حوزه شهرسازی نیاز به توجه ویژه در بازه بلند مدت دارد؛ ولی پیامهای حوزه خدمات شهری ظرف مدت ۲۴ ساعت مورد رسیدگی قرار میگیرد.
واحدی خبر داد: بیشترین درخواستها در چهار ماه گذشته موضوعات خدمات شهری بوده است. مرکز بازخورد ۱۳۷ نیز به پیگیری درخواستها اختصاص دارد.
انتهای پیام/
نظر شما