ویژه‌برنامه «قصه خیابان‌های ۵۷» میزبان نوجوانان می‌شود

همزمان با ایام دهه فجر دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران با عنوان «قصه خیابان‌های ۵۷» در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران با ایده‌پردازی و اجرای اعضای  باشگاه نوجوانان و با عنوان «قصه خیابان‌های ۵۷» همزمان با ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف شکل‌گیری باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی و آشنایی با کتاب‌های مرتبط با ایام پیروزی انقلاب اسلامی، وقایع، اتفاقات و افراد موثر در انقلاب برگزار می‌شود.

مطالعه و بررسی انقلاب‌های دنیا و مقایسه تطبیقی این انقلاب‌ها با انقلاب اسلامی ایران توسط نوجوانان، از موضوعات مورد توجه در این ویژه‌برنامه است.
میهمانان ایـن برنامـه، اعضـای باشـگاه ۱۰۰تایی‌ها و اعضـای فعـال کتابخانه‌هـا و نوجوانـان مناطق هستند که با حضور مدیران کتابخانه‌ها و نویسندگان مدعو، به بررسی کتاب‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی می‌پردازند.

ویژه‌برنامه « قصه خیابان‌های ۵۷» از ۱۲ تا ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در کتابخانه‌های منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسراهای شهر تهران و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 48797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =