احداث بوستان ۲۲ هزار مترمربعی در منطقه علی‌آباد/ «گاراژ خاکی» پارکینگ می‌شود

شهردار منطقه ۱۶ از گسترش فضای شهری در این منطقه و تملک اراضی چیت‌سازی، روغن نباتی و گاراژ خاکی خبر داد.

محمدامین سالاری ‌پور، شهردار منطقه ۱۶ با حضور در نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر گفت: باتوجه به اینکه سرانه فضای سبز منطقه ۱۶ جزو سرانه‌های خوب شهری است اما دو محله یعنی جوادیه و علی آباد سرانه فضای سبز پایینی دارند. 

وی با بیان اینکه در محل جوادیه زمین تملک شده و بوستان در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: در محله علی آباد هم با پیگیری هایی که طی یکی، دو ماه آینده انجام شد تملک یک زمین ۲۲ هزار مترمربعی انجام گرفت. 

سالاری پور عنوان کرد: اعتبار ساخت این بوستان در بودجه سال آینده این منطقه لحاظ شده است. آمادگی این را داریم تا برای سال آینده این بوستان را تقدیم شهروندان کنیم. 

شهردار منطقه ۱۶ ادامه داد: باید تاکید کنم که شهروندان منطقه ۱۶ در اواخر سال ۱۴۰۳ می توانند از این بوستان بهره مند بشوند. قسمتی از این فضا هم به عنوان سرانه های مورد نیاز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته کمبود سرانه های مختلف در منطقه مورد بررسی قرار گرفته است، عنوان کرد: طی برنامه ریزی های انجام شده در سال آینده قسمتی از این سرانه ها را تکمیل خواهیم کرد. قسمتی هم که احتیاج به زمین دارد از ظرفیت زمین های بزرگ مقیاس شهری برای این مسئله استفاده می‌کنیم. 

سالاری پور گفت: از زمین های بزرگی مثل زمین چیت سازی، زمین روغن نباتی و مجموعه گاراژ خاکی به عنوان گسترش سرانه های شهری استفاده می کنیم. از گاراژ خاکی به عنوان ظرفیتی برای گسترش پارکینگ های شهری، از زمین چیت سازی و روغن نباتی هم در راستای توسعه دیگر سرانه های شهری بهره خواهیم برد. 

انتهای پیام/

۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 50226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =