تخریب ملک شهرداری منطقه ۱۱ در محله قلمستان

شهردار منطقه ۱۱ از تخریب ملک متعلق به شهرداری در محله قلمستان با هدف رفع خطر از این ملک خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر ضرورت توجه به ساختمان‌های بحرانی و رفع خطر از آنها گفت: ملک متعلق به شهرداری واقع در خیابان شهید جوادیان، محله قلمستان، به علت فرسودگی و به منظور جلوگیری از ریزش ناگهانی و پیشگیری از حوادث احتمالی برای عابرین و خودروهای پارک‌شده، تخریب، تسطیح و خاکبرداری شد.

موسوی با اشاره به پایش مستمر املاک فرسوده در منطقه افزود: با توجه به وجود بافت فرسوده در منطقه ۱۱ به عنوان منطقه اصیل و قدیمی تهران که در حصار ناصری واقع شده، مدیران شهری در این منطقه به طور مستمر در حال رصد ساختمان‌های قدیمی و بررسی ایمنی این ساختمان‌ها هستند.

وی با بیان اینکه همه ساختمان‌های فرسوده در کمیته ایمنی منطقه بررسی می‌شوند، ادامه داد: کمیته ایمنی منطقه ۱۱ که به صورت هفتگی در نواحی ۴گانه منطقه برپا می‌شود با حضور مالکان و کارشناسان به بررسی موارد می‌پردازد و برای رفع خطر از این ساختمان‌ها دستورهایی را ابلاغ می‌کند.

ملک تخریب‌شده محله قلمستان واقع در ناحیه ۲ منطقه ۱۱ پس از ارسال گزارش از این ناحیه مبنی بر بحرانی‌بودن آن تخریب شد و به گفته کارشناسان املاک این منطقه، این زمین برای بهره‌برداری‌های آتی در پروسه مولدسازی املاک منطقه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر: 51481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =