برگزاری تورهای گردشگری ویژه ایام نوروز تا پایان فروردین ماه در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: تورهای گردشگری نوروزی به منظور آشنایی شهروندان و مسافران با جاذبه‌های گردشگری شهر تهران همزمان با آغاز سال نو، تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر گفت: این تورها با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و آشنایی ایشان با جاذبه و ظرفیت های گردشگری منطقه و کلانشهر تهران از ۲۸ اسفند همزمان با بهار قرآن و بهار ایران آغاز شد و تا پایان فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با مشارکت سازمان گردشگری شهرداری تهران و معاونت فرهنگی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به اجرا در آمد، افزود: شهروندان در این برنامه از طریق سرای محلات و مساجد منتخب منطقه برای بازدید از موزه‌ها و اماکن دینی تهران اعزام می شوند.

مالمیر با اشاره به اینکه تورهای گردشگری به مدت ۱۲ روز دیگر ادامه خواهد داشت، گفت: همزمان با ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان از ابتدای فروردین تاکنون ۵۲۰ شهروند از تورهای گردشگری بهره مند شدند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان افزود: شهروندان به منظور بهره مندی از تورهای گردشگری می توانند به نزدیکترین سرای محله محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 52384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =