هماهنگی همه جانبه، شرط موفقیت طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی است

شهردار منطقه ۱۵، در دومین جلسه قرارگاه مراقبت اجتماعی محلات این منطقه، در سال جدید بر لزوم هماهنگی همه بخش‌های مربوطه به منظور موفقیت طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری در جلسه قرارگاه  اجتماعی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر خیر و برکت گفت: با تدابیر و نگاه شهردار تهران مبنی بر رفع آسیب های اجتماعی، امسال نیز پرچم مقابله با این آسیب با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب ها بلند شد.

وی با اشاره به اینکه طرح سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی بطور گسترده با هدف پاک سازی سیمای شهر از پدیده های ناهنجار معتادان متجاهر، تکدی گری، زباله گردی و مسأله کودکان طی یک هفته در سطح منطقه آغاز شده است گفت: سال گذشته اقدامات بسیار خوبی با همکاری فراجا در منطقه انجام شد.

شیری اضافه کرد: در سنوات گذشته طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی در چند فاز به اجرا درآمده است و امیدواریم در این فاز به دلیل رفع کاستی های گذشته و نیز داشتن برنامه و هماهنگی لازم با نهاد های ذیربط شاهد نتایج بسیار خوبی در ساماندهی آسیب های اجتماعی باشیم و این موضوع که از دغدغه شهروندان است را تا حد امکان به حداقل برسانیم.

شهردار منطقه ۱۵ ادامه داد: تا کنون این طرح  در چند نوبت در سطح نواحی پس از  شناسایی کلونی های معتادان متجاهر اجرا و طرح مذکور استمرار خواهد داشت.

به گفته شیری، در راستای اجرای طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی مددجویان با حفظ کرامت انسانی به مراجع مربوطه ارجاع داده می‌شوند. بحث ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از مطالبات جدی شهروندان است و بر همین اساس یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در سال جاری حول این محور خدمت قرار گرفته است.

دومین جلسه قرارگاه مراقبت اجتماعی محلات منطقه ۱۵ در سال جدید به منظور بررسی روند اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی محلات با حضور شهردار منطقه ۱۵، معاونان خدمات شهری و محیط زیست، امور اجتماعی و فرهنگی، رئیس اداره بازرسی، شهرداران نواحی، مدیران مربوطه، نمایندگان فراجا و نماینده دادسرای شهید محلاتی برگزار شد.

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: 52416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =