اولین نشست رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با مدیران مناطق شهر تهران

در نشستی با حضور رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، شهردار منطقه ۱۶ و مدیران گردشگری مناطق ۲۲گانه شهر تهران درخصوص اهمیت توسعه گردشگری و توریسم در پایتخت ایران، بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ ؛ در این نشست که با حضور امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران ، محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ و مدیران گردشگری مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار شد، به بحث و گفتگو درخصوص اهمیت توسعه گردشگری و توریسم در پایتخت ایران پرداختند.این نشست به منظور بررسی و تبادل نظر درباره راهکارها و برنامه‌های مناسب برای توسعه و بهبود صنعت گردشگری در تهران برگزار شد.

در این نشست، مسائلی از قبیل ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری، توسعه امکانات گردشگری و تبلیغات مناسب برای جذب گردشگران مورد بررسی قرار گرفت. همچنین ، تأکید بر اهمیت حفظ و ارتقاء جذابیت‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی شهر تهران برای گردشگران بود. مدیران گردشگری مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در این نشست از تجربیات و پیشنهادات خود برای توسعه صنعت گردشگری در مناطق محلی خود بهره‌مند شدند و ایده‌های جدیدی برای افزایش جذابیت و رونق گردشگری در تهران مطرح کردند.

در پایان این نشست سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ ضمن تقدیر از اجرای فعالیت های گردشگری مناطق ۲۲ گانه  در نوروز اظهارداشت: توسعه و شناسایی ظرفیت های گردشگری مناطق به عنوان یک فعالیت خلاقانه مدیریت شهری محسوب می شود که اگر این امر به خوبی صورت پذیرد می تواند زمینه ساز تحولی شگرف در مبحث گردشگری باشد.وی بازدید از پروژه های عمرانی مدیریت شهری را از دیگر برنامه های خوب در حوزه گردشگری برشمرد و افزود: دیدن پروژه های عمرانی، راهسازی و زیر زمینی مثل مترو ، تونلینگ و پروژه هایی که به دلیل کارگاهی بودن شهروندان از وضعیت اجرایی آن چندان اطلاعی ندارند، پتانسیل بسیار خوبی است هم در جهت انعکاس خدمات مدیریت شهری و هم فرصت ایجاد گردشگری علمی که شهروندان علاقه مندان را از نزدیک با نحوه اجرای پروژه‌های شهری آشنا می سازد.

انتهای پیام/

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 52990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =