توسعه فضای سبز در بوستان جنگلی وردآرود و بلوار آینده منطقه ۲۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ از توسعه فضای سبز در بوستان جنگلی وردآرود و بلوار آینده در شهرک دانشگاه شریف خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح با اشاره به اینکه اقدامات گوناگونی در توسعه فضای سبز این محدوده غربی منطقه۲۲ در سال جدید در دست اقدام است گفت: با هدف تامین و نگهداری فضای سبز شهری بویژه در طول بلوارها و مسیرهای اصلی، اقدامات گسترده ای به منظور ارتقاء شیوه های اثر بخش در نگهداشت و توسعه فضای سبز و آبیاری آن در سطح منطقه اجرا می شود که یکی از این اقدامات بکارگیری شیوه های آبیاری جدید از طریق لوله کشی و فاصله گرفتن از روش های سنتی آبیاری با تانکر و مخازن آب است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ افزود: در این بین رسیدگی، آبیاری و بازپیرایی این حجم از فضای سبز در منطقه کاری دشوار به نظر می رسد که با همکاری کلیه عوامل خدمات شهری منطقه در نواحی ششگانه منطقه این مهم در منطقه ادامه دارد.

فصیح اضافه کرد: توسعه فضای سبز میانی بلوار آینده، کاشت نهال، درختچه و درخت و حذف شاخه های خشک، از جمله اقدامات در توسعه فضای سبز محله در هفته های گذشته در شهرک دانشگاه شریف بوده و بوستان جنگلی وردآورد یکی از بوستان های بزرگ شهر تهران است که به شکل روزانه عملیات کندوکوب، خشکه زنی، جمع آوری برگ، تشک زنی، کندوکوب، هرس در آن اجرا می شود.

انتهای پیام/

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 53450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =