به گزارش شهر غلامحسین محمدی، رییس مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران با اعلام برپایی کمپین «گزارش دهی»، گفت: این کمپین از ابتدای اردیبهشت ماه تا دهه اول خرداد ادامه خواهد داشت و در چهار دهه موضوعات و اقدامات مهم این دوره مدیریت شهری به اکران عمومی در سطح شهر و انتشار در فضای مجازی ادامه خواهد داشت.
محمدی افزود: به مناسبت نهم اردیبهشت ماه «روز ملی شوراها»، نهادی که از دل مردم برخواست و حفاظت از منابع و منافع مردم و نظارت بر ساختار مدیریت شهری را یکی از اصلی ترین ارکان اساسی خود و مبتنی بر پاسخگویی و شفاف سازی قرار داده است، شهرداری تهران با راه اندازی کمپین اطلاع رسانی اقدامات موثر این دوره از مدیریت شهری در قالب های متنوع رسانه ای، از اکرانهای عمومی و تلویزیونی و مجازی تا برگزاری نشست های خبری و جلسات موضوعی در فضای مجازی، تلاش خواهد کرد این اقدامات را به سمع و نظر شهروندان برساند تا ضمن اطلاع رسانی باب گفت و گو بر سر آنها باز شده و شهروندان از کم و کیف اتفاقات مطلع شوند.
مشاور شهردار تهران ادامه داد: یکی از ارکان اساسی و پیش برنده این دوره مدیریت شهری شفافیت و پاسخگویی است. بدیهی است که لازمه پاسخگویی اطلاع رسانی و محرم دانستن شهروندان در روند تغییرات و روند پیشرفت اقدامات و برنامه ها است.
او اضافه کرد: همانند سال گذشته سعی شده است در نوبتهای مختلف بخشی از اقدامات صورت گرفته و به انجام رسیده در این دوره مدیریت شهری را ذیل عنوان «گزارش به مردم» به اطلاع عموم شهروندان برسانیم و خدمات و اقدامات را تبیین کنیم.
نظر شما