تبیین اقدامات شهرداری تهران با عنوان «گزارش به مردم»

به گفته مشاور شهردار تهران در کمپین گزارش دهی به مردم از امروز تا دهه اول خرداد، گزارش هایی از اقدامات و فعالیت های شهرداری به شکل های مختلف به مردم ارائه خواهد شد.

به گزارش شهر غلامحسین محمدی، رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با اعلام برپایی کمپین «گزارش دهی»، گفت: این کمپین از ابتدای اردیبهشت ماه تا دهه اول خرداد ادامه خواهد داشت و در چهار دهه موضوعات و اقدامات مهم این دوره مدیریت شهری به اکران عمومی در سطح شهر و انتشار در فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

محمدی افزود: به مناسبت نهم اردیبهشت ماه «روز ملی شوراها»، نهادی که از دل مردم برخواست و حفاظت از منابع و منافع مردم و نظارت بر ساختار مدیریت شهری را یکی از اصلی ترین ارکان اساسی خود و مبتنی بر پاسخگویی و شفاف سازی قرار داده است، شهرداری تهران با راه اندازی کمپین اطلاع رسانی اقدامات موثر این دوره از مدیریت شهری در قالب های متنوع رسانه ای، از اکران‌های عمومی و تلویزیونی و مجازی تا برگزاری نشست های خبری و جلسات موضوعی در فضای مجازی، تلاش خواهد کرد این اقدامات را به سمع و نظر شهروندان برساند تا ضمن اطلاع رسانی باب گفت و گو بر سر آنها باز شده و شهروندان از کم و کیف اتفاقات مطلع شوند.

مشاور شهردار تهران ادامه داد: یکی از ارکان اساسی و پیش برنده این دوره مدیریت شهری شفافیت و پاسخگویی است. بدیهی است که لازمه پاسخگویی اطلاع رسانی و محرم دانستن شهروندان در روند تغییرات و روند پیشرفت اقدامات و برنامه ها است.

او اضافه کرد: همانند سال گذشته سعی شده است در نوبتهای مختلف بخشی از اقدامات صورت گرفته و به انجام رسیده در این دوره مدیریت شهری را ذیل عنوان «گزارش به مردم» به اطلاع عموم شهروندان برسانیم و خدمات و اقدامات را تبیین کنیم.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 10005

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =