ایمن‌سازی مسیرهای بزرگراهی در منطقه ۸

طرح راه خدمت شهرداری منطقه هشت شنبه -۷ آبان ۱۴۰۱- با اجرای یک هزار و ۴۴۰ تن آسفالت، هشت هزار متر خط کشی محوری، ایمن سازی مسیرهای بزرگراهی، نصب ۲۰ عدد تابلو خطرنما و ۳۰۰ گاردریل، نوسازی یک ایستگاه اتوبوس و ۵ هزار متر پاکسازی مسیل و لایروبی انهار کلید خورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت، در جریان اجرای طرح خدمت در روز نخست اجرای طرح ۲۰ تابلوی خطر نما در بزرگراه شهید باقری نصب شده است.همچنین سقف یک ایستگاه اتوبوس و صندلی های آن مرمت شد. این ایستگاه در تقاطع خیابان جانبازان غربی و خیابان کرمان قرار دارد.

بر اساس این گزارش بیش از ۳۰۰ عدد گل گاردریل با هدف ایمن سازی مسیر بزرگراهی در بزرگراه شهید باقری حد فاصل شهید قاسم سلیمانی و میدان شقایق نصب شده است.در روز نخست اجرای طرح راه خدمت – شنبه ۷ آبان- همچنین دو مسیر خیابان شهید آیت الله مدنی حد فاصل جانبازان تا میدان رسالت خط کشی محور شده است. طول این محور سه هزار و ۷۵۰ متر است.

همچنین خیابان شهید گلشن دوست تا میدان امام رضا(ع) و محدوده این میدان به متراژ ۴ هزار متر خط کشی محوری صورت گرفته است. در مجموع روز شنبه نزدیک به هشت هزار متر خط کشی محوری در منطقه هشت انجام شد.

در حوزه حمل و نقل همچنین یک عد فانوس چراغ راهنمایی و رانندگی که چند روز بود به علت شکستگی در محور دماوند- شهید دکتر آیت نصب شد.همچنین در محور خیابان شهید صادقی- مدائن نیز چراغ راهنمایی و رانندگی که به علت قطعی برق خاموش شده بود مرمت شد.

آسفالت ریزی ۱۴۰۰ تن در نوحی سه گانه

با آغاز طرح راه خدمت از روز شنبه هفتم مهر در سطح منطقه هشت عملیات تراش آسفالت و آسفالت ریزی به صورت شبانه و روزانه در معابر شناسایی شده سطح منطقه آغاز شد. مقدار آسفالت ریزی در اجرای این طرح در خیابان دردشت تا شهید ثانی به ۳۰۰ تن، خیابان شهید آیت حدفاصل میدان نبوت تا چهارراه تلفنخانه (مسیر بی آر تی) ۴۰۰ تن و خیابان گلبرگ حدفاصل دردشت تا باقری ضلع شمال و جنوب ۲۰۰ تن بوده است.

خیابان افشاری، خیابان مهرانپور تا اتوبان امام علی میادین ۱۱و ۸۵ و... از جمله معابری بوده اند که عملیات تراش اسفالت و آسفالت ریزی مکانیزه و دستی در آن انجام گرفته است.اجرای طرح راه خدمت با هدف ایجاد فضای شهری و محیطی مناسب برای شهروندان انجام می شود و در این طرح سازمان های خدمات رسان شهرداری منطقه ۸ با حضور و انجام عملیات های عمرانی، خدمات شهری و ترافیک در محلات ۱۳گانه به شهر و شهروندان خدمت می کنند.


پاکسازی ۵ هزار متر طول مسیل و لایروبی انهار

در اجرای طرح ضربتی حوزه خدمات شهری راه خدمت، یک‌هزارو ۱۵۰ متر طول پاکسازی مسیل باقری و چهار هزار متر طول لایروبی در ناحیه یک منطقه هشت انجام شد.اولین روز اجرای طرح راه خدمت در حوزه خدمات شهری از میدان قمربنی‌هاشم(فلکه اول تهرانپارس) تا میدان نبوت با احصا مشکلات در سطح محدوده ناحیه یک شهرداری منطقه هشت انجام گرفت.

در این طرح علاوه بر یک‌هزارو ۱۵۰ متر طول پاکسازی مسیل باقری و چهار هزار متر طول لایروبی؛ شست‌وشوی نرده‌ها در دو هزار متر طول و ۵۰۰ مورد المان ترافیکی همراه با ۳۰ هزار متر نظافت و پاکسازی فضای سبز و رفع نواقص و شست‌وشوی مخازن مکانیزه به اجرا درآمد.

انتهای پیام/

۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
کد خبر: 27835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =