برپایی اتاق‌های مادروکودک در مرز مهران توسط شهرداری تهران/ خدمت‌رسانی ۱۶۰ نفر از نیروهای شهرداری در «زرباطیه»

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از برپایی اتاق‌های مادر و کودک در مرز مهران توسط شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بازدید از خدمات رسانی شهرداری تهران به زائران اربعین حسینی(ع) در قرارگاه‌های مرزی مهران و زرباطیه حضور یافت.

بر اساس این گزارش  نادعلی ابتدا از فعالیت شهرداری منطقه ۱۱ تهران در مرز  بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: شهرداری تهران در مرز مهران به دو صورت فرهنگی و خدمات شهری در حال ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی(ع) است و  ۲۰۰ نفر از نیروهای شهرداری تهران در این مرز در حال ارائه خدمت به زائران حسینی(ع) هستند.

نادعلی گفت: خیمه‌های مخصوص برنامه‌های فرهنگی در مرز مهران برپا شده است  که برای بانوان و کودکان نیز برنامه های فرهنگی مذهبی مناسبی در نظر گرفته شده است؛ از سوی دیگر توسط معاونت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در قرارگاه مرزی مهران؛ اقلام فرهنگی شامل سربند، پرچم و هدایای ویژه کودکان با محوریت آموزش کودکان به زائران اهدا می‌شود که اقدام مطلوبی است.

وی افزود: همچنین در حوزه خدمات شهری روزانه اقدامات پاکسازی معابر توسط نیروهای شهرداری صورت می گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نکته حائز اهمیت این است که موکب‌های شهرداری منطقه ۱۱ تهران می تواند ۳۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی(ع) را اسکان دهد.

در ادامه بازدید از خدمت رسانی شهرداری تهران در مرزهای کشور به زائران اربعین حسینی(ع) نادعلی در اسکان کارگری شهرداری منطقه ۵ تهران در مرز مهران حضور پیدا کرد و از قسمت های مختلف قرارگاه مرزی شهرداری تهران در منطقه ۵ بازدید کرد و گفت: اتاق‌های مخصوص مادر و کودک توسط شهرداری منطقه ۵ تهران در مرز مهران ایجاد شده است و شرکت شهر سالم نیز به پرسنل و زائران حسینی(ع) در مرز مهران خدمات خوبی ارائه می دهند.

در ادامه سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران  به منظور بازدید از خدمت رسانی شهرداری منطقه دو تهران  به زائران حسینی در «زرباطیه» حضور یافت و از اسکان کارگری و قسمت های مختلف موکب‌های شهرداری تهران بازدید کرد.

نادعلی گفت: ۱۶۰ نفر از نیروهای شهرداری تهران در«زرباطیه» مشغول خدمت رسانی به زائران حسینی(ع) هستند.

انتهای پیام/

۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 41978

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =