استقبال بالای زوار اربعین از برنامه‌های فرهنگی شهرداری تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: برنامه‌های فرهنگی خوبی در موکب علی‌بن موسی‌الرضا(ع) سازمان بسیج شهرداری تهران در حال اجراست که با استقبال بالای زائران اربعین روبه‌رو شده است.

علیرضا نادعلی در جریان بازدید از موکب سازمان بسیج شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اشاره به بازدید خود از مرز چذابه و شلمچه در هفته گذشته، اظهار کرد: در هفته جاری نیز مرز مهران و خسروی و همچنین در آن سوی مرز عراق از  زرباطیه بازدید کردیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به بازدید خود از قرارگاه نجف اشرف در روزهای گذشته نیز اشاره کرد و افزود: در طول مسیر، فرصتی شد تا با پاکبانان، نیروهای خدمات شهری، آتش نشانان و همکاران شرکت شهر سالم دیدار و از زحمات آنها قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه امسال هشتمین سالی است که در موکبی که به نام هشتمین امام است حضور یافتیم، یادآور شد: اقدامات خوبی که هر سال انجام می‌شد، در اربعین امسال ارتقاء یافته و این تغییرات محسوس است و نشان می‌دهد که امور در سازمان بسیج شهرداری تهران با نگاه جامع و افق میان مدت و بلندمدت پیش می‌رود.

نادعلی با تأکید بر اینکه اقدامات موکب سازمان بسیج شهرداری به صورت زائر محور و با رویکرد خدمت به تمام زوار انجام می‌شود، تصریح کرد: ما در شورای شهر تهران و به ویژه از سوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی از لحاظ تخصیص بودجه از این اقدامات حمایت خواهیم کرد تا به نقطه آرمانی خود نزدیک شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی رویدادهای فرهنگی در موکب امام الرضا (ع) در ایام اربعین، یادآور شد: برنامه‌هایی که در این موکب اجرا می‌شود با استقبال خوب زائران روبه‌رو است. احساس بنده این است که همکاران ما در این موکب به این باور رسیده‌اند که خود باید به سراغ زوار بروند و به آنها خدمت‌رسانی کنند.

نادعلی همچنین در بازدید از مرز مهران به خبرنگار شهر، گفت: موقعیت شهید آرمان توسط شهرداری منطقه پنج در آستانه پایانه مرزی مهران راه‌اندازی شده و از زوار پذیرایی می‌کند.

وی با بیان اینکه اتاق مادر و کودک نیز در این موقعیت پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در موقعیت شهید آرمان، خدمت‌رسانی به زائران اربعین توسط نیروهای خدمات شهری، اداره کل فرهنگی شهرداری، سازمان آتش‌‎نشانی و شرکت شهر سالم انجام می‌شود.

انتهای پیام/

۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 42145

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =