پیشرفت ۵۷ درصدی احداث کندروی جنوبی بزرگراه آزادگان

سرپرست سازمان مهندسی و عمران گفت: تلاش برای رفع معارضین باقیمانده احداث کندروی جنوبی بزرگراه آزادگان ادامه دارد.

مهدی صداقتی، سرپرست سازمان مهندسی و عمران در گفتگو با خبرنگار شهر، در خصوص پیشرفت کندرو جنوبی بزرگراه آزادگان با بیان اینکه متعاقب اتمام زیرسازی بخشی از کندرو جنوبی بزرگراه آزادگان محدوده خیابان فداییان اسلام(کوی طالقانی)، عملیات جدولکاری این محدوده به پایان رسیده، اظهار کرد: حدود ۴۰۰ متر معبر آماده اجرای روکش آسفالت شده است.

وی در ادامه از آماده سازی تیرهای پل دستواره خبر داد و افزود: شمع های جبهه غربی پل دستواره اجرا شده است و در جبهه شرقی نیز پس از رفع معارض لوله فاضلاب، مابقی شمع ها اجرا خواهدشد.

صداقتی با اشاره به فعالیت های اجرایی برای احداث کندرو جنوبی بزرگراه آزادگان، از حفاری، کیج گذاری و بتن ریزی ۲۱ حلقه شمع از ۴۹ شمع حائل برای استحکام جداره تندرو بزرگراه آزادگان خبر داد.

وی با اعلام پیشرفت ۵۷ درصدی احداث کندروی جنوبی بزرگراه آزادگان، بهسازی پل راه آهن، بهسازی پل شهید غیبی و رمپ و لوپ های مربوطه را از سایر عملیات اجرایی در این پروژه برشمرد.

گفتنی است احداث و بهسازی کندرو جنوبی بزرگراه آزادگان حدفاصل خیابان فداییان اسلام تا خیابان شهید رجایی به طول ۱۹۰۰ متر در سه خط عبوری از بهار سال ۱۴۰۱ آغاز شده است.

  پیشرفت ۵۷ درصدی احداث کندروی جنوبی بزرگراه آزادگان

انتهای پیام/

۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 44648

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =