پیشرفت ۵۷ درصدی عملیات احداث مسیر کندروی جنوبی بزرگراه آزادگان

مشاور اجرایی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در تشریح آخرین وضعیت اجرایی مسیر کندروی جنوبی بزرگراه آزادگان از پیشرفت ۵۷ درصدی عملیات اجرایی این پروژه خبر داد.

مهدی صداقتی، سرپرست سازمان مهندسی و عمران در گفتگو با خبرنگار شهر با یادآوری این مهم که عملیات احداث و بهسازی مسیر کندروی جنوبی بزرگراه آزادگان حدفاصل خیابان فدائیان اسلام تا خیابان شهید رجایی به طول ۱۹۰۰ متر و در ۳ خط عبوری از بهار سال ۱۴۰۱ آغاز شده و تاکنون نیز پروژه پیشرفتی ۵۷ درصدی داشته‌است، گفت: تلاش برای رفع معارضین باقیمانده متناسب با پیشرفت عملیات اجرایی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه متعاقب اتمام عملیات زیرسازی بخشی از مسیر کندروی جنوبی بزرگراه آزادگان در محدوده خیابان فداییان اسلام (کوی طالقانی)، عملیات جدولکاری این محدوده به پایان رسیده است، افزود: حدود ۴۰۰ متر معبر، آماده اجرای روکش آسفالت شده است.

صداقتی در ادامه از آماده‌سازی تیرهای عرشه پل تقاطع خیابان شهید دستواره خبر داد و گفت: شمع‌های جبهه غربی پل مذکور اجرا شده و این عملیات در جبهه شرقی نیز پس از رفع معارض لوله فاضلاب، انجام خواهد شد.

به گفته سرپرست سازمان مهندسی‌وعمران، حفاری، کیج گذاری و بتن ریزی شمع‌های حائل برای استحکام جداره تندرو بزرگراه آزادگان و نیز بهسازی پل راه آهن، پل شهید غیبی و رمپ و لوپ‌های مربوطه از دیگر جبهه‌های فعال اجرایی در این پروژه به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 44785

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =