رونمایی از احکام همسان‌سازی و افزایش حقوق کارکنان سازمان فاوا

مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی، توسعه‌ سرمایه انسانی و امور شورا، اکبر مردانی، مدیر کل سرمایه‌ انسانی، مهدی باقری، معاون کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه‌ی اداره کل منابع انسانی و جمعی از مدیران شهرداری تهران با حضور در سازمان فاوا به تشریح اقدامات صورت‌گرفته در خصوص همسان‌سازی حقوق، تبدیل وضعیت و افزایش حقوق کارکنان این سازمان پرداختند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، مجید باقری در بازدید از این سازمان، با تبریک فرا رسیدن عیدغدیرخم اظهار کرد: مدیریت شهرداری تهران به‌دنبال اتخاذ تمهیداتی است تا همکاران در محیط کار، ‌احساس رضایت حداکثری را تجربه کرده و در این راستا، معضلاتی که در سنوات گذشته ایجاد شده است را شناسایی و آسیب‌شناسی کرده و تلاش کردیم با یک کار کارشناسی دقیق، بخشی از آن را مرتفع کنیم.
معاون شهردار تهران با تاکید بر این‌که اهمیت سازمان فاوا بر هیچ‌کس پوشیده نیست، افزود: با وجود پیچیدگی‌های نظام جبران خدمت و یک نظام سنواتی ۵۰ ساله و تنوع نوع قرارداد، با دستور شهردار تهران، همسان‌سازی دریافت حقوق و مزایا را در بخش‌های مختلف شهرداری پیاده‌سازی کردیم.
وی گفت: تمرکز ما بر حل معضل جبران خدمت است و این درحالی بود که در نظام پرداخت قبلی مغایرت‌هایی وجود داشت که با کار کارشناسی برطرف شد و به‌دنبال آن ارتقایی در احکام سازمانی کارکنان شکل گرفت.
وی با تاکید بر این‌که نگاه و رویکرد مدیریت شهری، حمایت از سازمان فاوا و تولید حال خوب برای همکاران شهرداری تهران و خانواده‌های آنان است، افزود: عمق نفوذ خدمت فاوا برای مدیریت شهری بسیار زیاد است از این رو ایجاد رضایت حداکثری برای کارکنان سازمان فاوا، افزایش رضایت شهروندان را در پی دارد.
معاون شهردار تهران با اشاره به صدور احکام همسان‌سازی و افزایش حقوق کارکنان در سال ۱۴۰۳، گفت: با ترمیم حقوق و بازشدن مسیر ارتقای شغلی، همکاران رسمی فاوا از تمام مزیت‌های کارکنان ثابت شهرداری تهران برخوردار می‌شوند.
سعید جهانی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نیز در این جلسه با تشریح جلسات کارگروه رسیدگی به وضعیت حقوق کارکنان، اظهار کرد: همسان‌سازی حقوق به بهترین شکل انجام شده است و امیدواریم با پیگیری موضوعات جبران خدمت، در ماه‌های آتی شاهد افزایش سرانه‌ی اضافه‌کاری همکاران فاوا نیز باشیم.
میلاد صدرخانلو مشاورعالی سازمان فاوا نیز به نقش انکارناپذیر سازمان فاوای شهرداری تهران در مدیریت شهری تهران، پرداخت و گفت: این نقش برای مدیران شهرداری تهران غیرقابل‌انکار است و این سازمان باید در شرایطی قرار بگیرد که بتواند به‌درستی نقش خود را ایفا کند.
صدرخانلو با تاکید بر این‌که کارکنان فاوا، ارکان کلیدی این سازمان هستند، تصریح کرد: بهبود بحث حقوق و دستمزد کارکنان فاوا بعد از یک کار چندماهه‌ی تخصصی و با توجه به منافع همکاران به سرانجام رسیده است، چرا که اگر سرمایه‌ی انسانی به‌درستی مدیریت نشود، سازمان‌هایی هم‌چون فاوا نمی‌توانند تاثیرگذاری خود را در سطح مدیریت شهری تهران ایفا کنند.
در پایان این جلسه، احکام حقوقی دو تن از همکاران سازمان توسط معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا اهدا شد و در ادامه معاون شهردار تهران و همراهان در بازدید از طبقات سازمان فاوای شهرداری تهران، ضمن تبریک عید غدیر به دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه با کارکنان پرداختند.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 56670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =