تجربه نشاط توأم با تعالی برای کودکان و نوجوانان/ آغاز مدرسه تابستانی نشاط و تعالی منطقه ۲۲

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید امینی ضمن تأکید بر ضرورت توجه به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان گفت: طبق سنوات گذشته و با هدف غنی سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان اجرای طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی و اجرای برنامه‌های متنوع تفریحی، فرهنگی، آموزشی، تربیتی و اردوهای سیاحتی و زیارتی از اوایل تیرماه سال جاری در دستور کار حوزه بسیج منطقه ۲۲ قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط شهر عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محسن غلامی با اشاره به استقبال پررنگ فرزندان همکاران شاغل در مجموعه شهرداری منطقه ۲۲ در طرح نشاط و تعالی افزود: این طرح ویژه فرزندان کارکنان شاغل در شهرداری در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود. اجرای برنامه های شاد و متنوع تفریحی، فرهنگی، آموزشی - تربیتی و اردوهای سیاحتی و زیارتی بخشی از برنامه‌های در نظر گرفته شده در این طرح است.

وی با اشاره به اینکه این طرح از اول تیر در منطقه ۲۲ آغاز شده است و تا اوایل شهریورماه ادامه خواهد داشت، افزود: در هفته گذشته طرح نشاط و تعالی با اجرای ویژه برنامه‌های تفریحی و علمی برای ۱۱۰ نفر از فرزندان پسر و دختر بصورت جداگانه اجرا خواهد شد.

غلامی در ادامه با بیان اهداف مورد نظر این طرح به مواردی از قبیل؛ آشنایی با مفاهیم دینی، انسجام بخشی به معلومات ذهنی، غنی سازی اوقات فراغت فرزندان پرسنل، ارتقای سطح علمی و دینی نوجوانان و جوانان، حفظ و ایجاد روحیه نشاط و شادابی فرزندان و تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان به همیاری، مشارکت، همزیستی در کنار یکدیگر و درنهایت کسب مهارت‌های زندگی اجتماعی در قالب برگزاری اردوهای زیارتی تاریخی، کلاس‌های علمی آموزشی و مسابقات مختلف اشاره کرد.

وی در پایان گفت: این طرح در روزهای دوشنبه و سه شنبه هر هفته در دو بخش پسران و دختران و در مقاطع مختلف با اعزام آنان به مراکز تفریحی، علمی و برنامه‌های آموزشی، هنری و ورزشی انجام می شود.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 56675

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =