فعالیت گشت ویژه طرح استقبال از مهر در اطراف مدارس

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ از فعالیت گشت ویژه طرح استقبال از مهر در اطراف مدارس محلات ۱۲ گانه این محدوده از شهر تهران خبرداد و گفت: این طرح از نخستین روز مهر با مشارکت پلیس راهور منطقه و عوامل اجرایی این معاونت به اجرا درآمده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ سید فرهاد خدابخشی اظهارداشت: همراه دانش آموزان برای تردد عرض خیابان اطراف مدارس و چهار راه های، هدایت خودروها عبوری از اطراف مدارس، جلوگیری از پارک غیرمجاز خودروها و... از سوی گشت های ویژه طرح استقبال از مهر در اطراف مدارس به اجرا در می آید.

وی افزود: این طرح با هدف تردد آسوده دانش آموزان، کاهش حوادث و کاهش بار ترافیکی به اجرا در می آید که در چند روز اخیر با اجرای این طرح موجب رضایت مندی شهروندان را به دنبال آورده است.

معاون شهردار منطقه با اشاره به اینکه با همکاری پلیس راهور اقدامات مناسبی برای تردد آسوده شهروندان در معابر این محدوده از شهر تهران در قالب طرح استقبال از مهر به اجرا در آمده است؛ گفت: طی دو روز گذشته با بازگشایی مدارس شاهد تردد روان خودروها در محور ۵۴ کیلومتری بزرگراهی منطقه هستیم.

خدابخشی ادامه داد: با توجه به اهمیت ارتقای سطح ایمنی و همچین با توجه به بازگشایی بیش از ۱۰۰ مدرسه در سطح منطقه۲۲، گشت های ویژه استقبال از مهر با حضور تمام رواسا و کارشناسان این معاونت به منظور حفظ و ارتقای سطح ایمنی آماده باش و در حال گشت هستند.وی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس و بالا رفتن حجم بار ترافیکی در معابر، با برنامه ریزی های انجام شده از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه۲۲ حجم ترافیک به نسبت سال های گذشته کاهش یافته است.

انتهای پیام/

۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 60243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =