توزیع سبد معیشتی ویژه سالمندان نیازمند در ایام جنگ توسط اداره سلامت منطقه ۱۶

معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶ با هدف حمایت از سالمندان آسیب‌پذیر در شرایط بحران، از طریق اداره سلامت اقدام به توزیع سبدهای معیشتی میان سالمندان نیازمند کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۶، معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه در ادامه برنامه‌های حمایتی خود و با محوریت اداره سلامت، طرح توزیع سبدهای معیشتی ویژه سالمندان نیازمند را اجرا کرد.  

این اقدام با هدف کاهش فشارهای اقتصادی بر اقشار آسیب‌پذیر به‌ویژه سالمندان در ایام جنگ و تقویت امنیت غذایی خانوارهای کم‌برخوردار انجام شد. بر اساس اعلام اداره سلامت، در این طرح تعداد قابل‌توجهی سبد کالا شامل اقلام ضروری زندگی میان سالمندان نیازمند ساکن منطقه توزیع شد.  

 اداره سلامت منطقه ۱۶ تأکید کرد که ارائه خدمات حمایتی و هدفمند به سالمندان، به‌عنوان گروهی حساس و ارزشمند، همچنان از اولویت‌های اصلی این مدیریت در شرایط بحران و پس از آن خواهد بود. 

انتهای پیام/

۱۸ فروردین ۱۴۰۵ - ۰۷:۲۵
کد مطلب: 79503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =