دعوت از میهمان‌نوازی شهروندان منطقه ۲ در پویش نذر میزبانی

شهرداری منطقه ۲ در راستای تسهیل خدمات‌رسانی به عزاداران و زائرانِ مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید ایران و خانواده ایشان، با راه‌اندازی پویش «نذر میزبانی»، از شهروندان دعوت کرد تا با فراهم‌آوردن امکانات اسکان و پذیرایی، در این حرکت بزرگ مردمی و معنوی مشارکت کنند.

 به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۲ در آستانه برگزاری مراسم باشکوه وداع و تشییع پیکر رهبر شهید ایران و خانواده ایشان که تهران میزبان حضور گسترده توده‌های مردم و زائران از سراسر کشور است، شهرداری منطقه ۲ باهدف ساماندهی خدمات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزشمند مردمی، پویش اجتماعی «نذر میزبانی» را کلید زد.
 در این پویش، از تمامی شهروندانی که دارای ظرفیت‌های لازم برای اسکان و خدمت‌رسانی به زائران و عزاداران هستند، دعوت شده است تا با مشارکت در این طرح، سهمی در خدمت‌رسانی به سوگواران این حماسه ملی ایفا کنند. هدف از این اقدام، ایجاد بستری برای پیوند میان ظرفیت‌های خانگی مردم و نیازهای عملیاتیِ این مراسم عظیم است تا میهمانان و زائران در روزهای سوگ، با بهترین کیفیت ممکن مورد استقبال قرار گیرند. پویش «نذر میزبانی» فرصتی است تا تجلی عینی همدلی، ایثار و روحیه میهمان‌نوازی اصیل ایرانیان در روزهای حزن و حماسه را به نمایش بگذارد و هر شهروند، در جایگاه خود، با کوچک‌ترین امکانات، در کنار شکوه این مراسم ایستاده و در مسیر خدمت به عزاداران و زائران گام بردارد.
در راستای مدیریت بهتر این فرایند، از شهروندان علاقه‌مند دعوت می‌شود تا آمادگی خود را از طریق پیام‌رسان بله روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۲ به آدرس https://ble.ir/ravabet_omoomi2 اعلام نموده و ضمن ثبت ظرفیت‌های موجود (اعم از اسکان، پذیرایی یا سایر خدمات جانبی)، در برنامه‌ریزی دقیق و تخصصی این مراسم سهیم شوند.

انتهای پیام

۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۱:۴۸
کد مطلب: 82386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =