جلوگیری از تضییع ۵۰۰ میلیارد تومان از حقوق عمومی توسط شهرداری منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از دفاع مستدل و مستند اداره حقوقی شهرداری این منطقه برای جلوگیری از تضییع ۵۰۰ میلیارد تومان از حقوق عمومی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی شهردار این منطقه از دفاع مستدل و مستند اداره حقوقی شهرداری این منطقه برای جلوگیری از تضییع ۵۰۰ میلیارد تومان از حقوق عمومی خبر داد و گفت: در دعوی شهرداری و افرادی که ۲۶ سال پیش ملکی را به شهرداری واگذار کرده بودند اداره حقوقی شهرداری این منطقه  با دفاع مستدل و مستند در مراجع قضایی، موفق به جلوگیری از تضییع ۵۰۰ میلیارد تومان حقوق عمومی شد .
موسوی افزود :  در موضوع ملکی شهرداری منطقه ۱۱ که مربوط به دعوی شخص معین در خصوص  شش دانگ عرصه و اعیان املاک متعلقه بوده  و در طرح والعادیات به شهرداری این منطقه واگذار شده بود؛ با تلاش مجدانه اداره حقوقی ادعای ورثه رد شد و از تضییع ۵۰۰ میلیارد تومان جلوگیری به عمل آمد ‌.
شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: ورثه شخصی که ۲۶ سال پیش چند ملک را به شهرداری واگذار کرده بود پس از فوت ایشان و از سال ۸۹ اقدام به دعاوی مختلفی از جمله حق کسب و پیشه با احتساب اجرت المثل ،بهای دو باب رستوران و ارائه مدارک گوناگون و جدید و ... کردندکه در نهایت امسال این دعاوی با ارائه مستندات موجود برای دفاع از حقوق شهر و شهروندان توسط اداره حقوقی شهرداری به پایان رسید.
شهردار منطقه ۱۱ تهران در انتها ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه حقوقدانان این منطقه که طی سال های گذشته برای بازپس گیری حقوق مردم کوشیدند و نتیجه گرفتند؛ خاطرنشان کرد: تلاش ما در شهرداری متوقف نمی شود و در راستای احقاق حقوق عامه، با همت مضاعف مانع از تضییع منافع شهر و شهروندان خواهیم شد.

انتهای پیام

۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 29819

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =