اجرای بیش از ۲۴ هزارمترمربع رفت و روب معابر و باغچه‌ها

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای طرح خدمت‌رسانی «عید تا عید» در راستای آراستگی و زیباسازی همچنین نگهداشت معابر و فضاهای سبز محلات منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، شهرابی با بیان اینکههمزمان با آغاز فصل تابستان و به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت، طرح خدمت و نگهداشت شهر در معابر و فضاهای سبز منطقه به اجرادرآمد، افزود: در راستای دستورالعمل ابلاغی سازمان مدیریت شهرداری تهران و بر اساس نیازسنجی صورت گرفته، با فعالیت اکیپ‌های کارگری و خدمات شهری نواحی ششگانه گانه عملیات خدماتی ویژه عید تا عید (عید قربان تا غدیر) در معابر اصلی منطقه با حضور اکیپ های اجرایی خدمات شهری با استفاده از امکانات و تجهیزات از قبیل رفت و روب، نظافت و شستشو المان های شهری، ایستگاه های اتوبوس، رفع آلودگی ها و نازیبایی های منظر و جداره های شهری، لایروبی، کند و کوب باغچه ها و بازپیرایی فضای سبز و... انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس بیش از ۲۴ هزار مترمربع مربع رفت و روب معابر و باغچه‌ها همچنین لایروبی بیش از ۲ هزار متری انهار همچنین پاکسازی المانهای شهری انجام شده است، افزود:عمیات لایروبی انهار روباز و روبسته، شستشوی المان های شهری وبیش از ۲ هزار متر مربع به زراعی فضای سبز شامل کند و کوب و علف کشی در کنار اجرای طرح حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی‌های بصری از دیگر اقدامات انجام شده اکیپ های اجرایی بوده است.

شهردار منطقه ۱۴ یادآور شد: به منظور حفظ پاکیزگی شهر، افزایش بهداشت و زیبایی کالبد شهری محلات و ایجاد آرامش ورضایتمندی در بین شهروندان، طرح خدمت رسانی حوزه خدمات شهری پس از پایان طرح ویژه عید تا عید نیز استمرار دارد.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 56639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =