پایتخت آماده برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر

همزمان با عید غدیر خم، سازمان زیباسازی شهر تهران با فعالیت‌های مختلف در پایتخت آماده برگزاری این عید بزرگ مسلمان شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با ۱۸ ذی‌الحجه سالروز عید بزرگ شیعیان عید غدیر خم، سازمان زیباسازی شهر تهران با برافراشته ساختن هزاران پرچم، نورآرایی، نورافشانی، ویدئومپینگ، فضاسازی مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر و برپایی سازه‌های حجمی در سطح شهر، شور و نشاط ویژه‌ای برای این جشن بزرگ پایتخت برپا ساخته‌ است.
بر اساس این گزارش، پرچم پایه کوتاه، پرچم محله‌ای، پرچم دستی، ابر پرچم، نما پرچم و ریسه پرچم به تعداد ۸۹۰ هزار تخته و با طرح‌های «یا علی(ع) بگو»، پرچم ایران و پرچم فلسطین برای برپایی جشن عید غدیر به اهتزاز در آمده‌ است.
 همچنین اکران‌های فرهنگی در قالب پویش «یا علی(ع) بگو» با موضوع مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر، خطبه‌خوانی غدیر و آثار موزه‌ای خوشنویسی در مدح و ستایش امیرالمومنین(ع) در ۶۷۰ عرشه و بیلبورد تبلیغات شهری زینت‌بخش این روز عزیز در پایتخت شده‌است. 
از دیگر فعالیت‌های سازمان زیباسازی در این عید امامت و بندگی، نورافشانی در ۵ نقطه از پایتخت، ویدئومپینگ بر روی برج آزادی، نورآرایی ویژه در مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر برپایی ۸۰۰۰ متر ریسه نوری در سرتاسر پایتخت، جانمایی المان‌های حجمی و فضاسازی مهمانی ۱۰ کیلومتری برای برگزاری عید غدیر تدارک دیده شده‌ است.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
کد خبر: 56683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =