معاون فرهنگی و گردشگری شرکت نوسازی عباس آباد منصوب شد

سید نوید برکچیان طی حکمی از سوی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران به عنوان معاون فرهنگی و گردشگری شرکت نوسازی عباس آباد منصوب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، حمیدرضا صارمی طی حکمی سید نوید برکچیان را به عنوان معاون فرهنگی و گردشگری شرکت نوسازی عباس آباد منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

با عنایت به پیشنهاد مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد و همچنین نظر به شایستگی، سوابق و تجارب جنابعالی، به‌ موجب این حکم به سمت «معاون فرهنگی و گردشگری» منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) در راستای تحقق چشم انداز « تهران؛‌ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام » با اتکا به اسناد بالادستی و با بهره گیری از استعداد و توانمندی کارشناسان خدوم شرکت، نخبگان و ظرفیت های تخصصی در زمینه تحقق تکالیف و نظارت عالیه بر اجرای برنامه های فرهنگی و گردشگری شهری، ملی و بین المللی؛ نظارت بر اجرای برنامه های مناسبتی شهری و ملی؛ بررسی محتوایی برنامه های ارائه شده توسط پیمانکاران و هم راستا سازی با رسالت فرهنگی و گردشگری شهرداری تهران؛ برنامه ریزی جهت رونق گردشگری و تفریحات در سطح اراضی عباس آباد و پیشبرد اهداف حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و انجام سایر وظایف محوله موفق و موید باشید.

توفیقات روز افزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسالت می نمایم.

انتهای پیام/

۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 61305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =